Aura-Oasis - - Studie en onderzoek van paranormale fenomenen

donderdag 7 februari 2013

Ongewenst nachtelijk bezoek


Wellustige geesten? 
Er wordt niet gemakkelijk over gesproken, maar toch hebben er veel mensen last van. Ik heb het hier over ongewenste intimiteiten door geesten. 
Spokerij is niet altijd aan de woning verbonden. Er zijn ook geesten die erin slagen zich duidelijk voelbaar te laten worden op lichamelijke manier. 

Dat geesten een duidelijke aanraking kunnen laten voelen is meer bekend. Verder gaat het als dit 's nachts in bed gebeurd. 
Het onderwerp is ook voor mij moeilijk om over te praten, maar het bestaat zeker. Het is niet steeds een overleden geliefde maar vaak gewoon een onbekende. De waarneming van deze ongewenste aanrakingen kan ver gaan en kan extreem realistisch aanvoelen. Naast "wat lijken te voelen boven het haar" kunnen dit dus zeer werkelijke aanrakingen worden. 

Doordat velen dat als een soort lucide droom beschouwen of afkomstig van een verloren liefde, zijn er die dit toelaten. Er zijn echter ook anderen die zeer wakker beseffen dat dit niet normaal is en letterlijk hun kamer uitvluchten. 

Het is een type geestenverschijnsel dat jarenlang aan kan houden en naar mijn ervaring kiest men vaak wel heel knappe slachtoffers.

Het verschijnsel is ook beschreven door Brad Steiger in "Otherworldly affaires...". Hiermee is de taboesfeer die hier rond hangt wat doorbroken. 

Het fenomeen moet vergeleken worden met fenomenen die in een woning gebeuren en door geesten veroorzaakt worden zoals kastdeuren die open en dicht gaan. Alleen speelt het zich hier voornamelijk rond een persoon af. De andere, secundaire verschijnselen die op een geest lijken horen er vaak wel bij zoals het horen van voetstappen en gelijkaardige. 

Een minder erg verschijnsel is dat je plots heel even iemand bij je in bed ziet liggen maar die niets doet. Zo ken ik een vrouw die toen ze haar omdraaide een andere vrouw tussen haar en haar man heeft zien liggen. Heel even. Het komt dus ook zo voor. 

Als slechts weinig mensen zoiets durven melden, dan moet het fenomeen erg wijdverbreid zijn want ik heb zo al meerdere meldingen ontvangen. 

De meeste slachtoffers zijn vrouwen maar er zijn ook mannen. Wie er durft over praten heeft veel kans naar psychiatrie verwezen te worden. Dus wordt er meestal over gezwegen en komt het vaak maar uit als het niet anders meer kan. 

Uit wat ik er uit leerde, houdt het fenomeen wat verband met "old hag fenomenen", geestwaarnemingen en komen vele ervaringen voor op de rand van slapen of ontwaken. Toch is er een heel groot verschil met lucide dromen. De ervaringen worden immers in wakkere toestand ervaren. Er zijn ook mensen die gewoon overdag worden lastiggevallen. Ga dat probleem maar eens aan iemand gaan vertellen! Niet dus. 

Tijdens de inquisitie noemde men deze incubus of succubus en kwam het neer op gemeenschap met de duivel.

aura-oasis  
Contact

16 opmerkingen:

  1. Ik heb dit vannacht meegemaakt, eerst voelde het of er iemand over mijn bed liep en daarna voelde ik iemand half over mijn hoofd heen liggen. Ik wilde roepen: ga eens van mijn hoofd af, maar ik kreeg er bijna geen geluid uit. Daarna voelde ik iemand naast me liggen en ik voelde aan zijn hoofd en terwijl ik dat deed kuste hij de binnenkant van mijn hand. Het voelde niet onprettig. Dit gebeurde in een toestand tussen slapen en waken in. Na nog wat gefriemel werd ik helemaal wakker en was het gevoel ook weg. Ik heb dit al vaker meegemaakt. Een keer in een ander huis werd ik langzaam wakker en ik lag op mijn zij en voelde iemand achter me liggen die me vasthield maar ik was alleen! Naarmate ik helemaal wakker werd verdween ook dat gevoel dat er iemand lag. Ook dit was niet onprettig. Ik heb wel een keer een onprettige ervaring gehad, toen ik tijdelijk bij mijn dochter logeerde. Ik sliep daar in de logeerkamer en had op een nacht het gevoel dat er iemand bovenop me zat en niet weg wou. Toen werd ik heel boos en op de een of andere manier hielp dat om dat iets of iemand weg te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je dit zeer frequent meemaakt kan dit lastig worden. De meesten proberen er dan aan te wennen. Als het maar bij enkele ervaringen is gebleven kan je het gerust zo laten. www.aura-oasis.be

      Verwijderen
  2. Persoonlijk ervaar ik lasten van steeds verschillende geesten die vooral in de nacht en een keer overdag een ongewild bezoek komen brengen aan mijn slaapkamer en neem zwarte, witte, grijze, lichtgevende en menselijke gedaante waar als ik wakker ben. Het zijn steeds verschillende gedaante die een keer of meerdere keren een bezoek komen brengen,Ik heb hier niet om gevraagd en ervaar het als storend omdat ik mezelf bang loop te maken dat ze meniets aan willen richten in het hiernamaals. Maar na het lezen van dit bericht voel ik me gerust gesteld want ik heb al voor veel gesloten deuren gestaan met angst bij paranormaal begaafde mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is goed te weten dat er meerdere mensen zijn die gelijkaardige ervaringen hebben dan jij. Toch is het wel beter als je die kwijtraakt. Ze komen niet echt uit het hiernamaals maar zijn wel overleden. Om een of andere reden zijn ze niet willen/kunnen overgaan en zijn hier op aarde in een uitgetreden vorm blijven steken. Deze toestand duurt tot ze zelf willen en kunnen overgaan.
      Ik vermoed dat deze fenomenen wel met energie van je gaan lopen. Misschien voel je je vaak vermoeid. www.aura-oasis.be als je meer info of hulp nodig hebt.

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het suizen of een ander irritant geluid is er vaak bij, eigenlijk kom je dan los van je lichaam ook al verplaats je je niet. Het is in die toestand dat je andere dingen kan waarnemen. Een oplossing is wel vaak een karwei die niet ineens op te lossen is.

      Verwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is niet gemakkelijk hier vanaf te geraken. Onlangs heb ik echter een verband gevonden met uittreding en kan het via deze manier soms lukken om dit te verbreken, inclusief de ervaring. auraoasis@hotmail.com

      Verwijderen
  5. In de afgelopen weken heb ik nu 3 keer een aanraking ervaren. De eerste keer was het een tinteling en statisch gevoel bovenop mijn hoofd en werd er in mijn oor geschreeuwd. De tweede keer was alleen de tinteling en het statische gevoel bovenop mijn hoofd. Afgelopen nacht leek het alsof er iemand op mijn rug en schouders zat doe ik er niet af kreeg. Ik probeerde mijn vriend wakker te maken maar er kwam geen geluid bij mij uit met geen mogelijkheid. Het beangstigde mij en maakte mij tevens boos. Het gebeurt steeds rond dezelfde tijd, half 3, 3 uur 's nachts. Ik twijfel nog steeds of ik niet gewoon heb gedroomd. Ik voel me er niet prettig bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De afgelopen weken heb ik nu 3 keer een aanraking mee gemaakt. De eerste was een soort van tinteling en statisch gevoel bovenop mijn hoofd en werd er in mijn oor geschreeuwd. De tweede keer was alleen de tinteling en het statische gevoel. Afgelopen nacht leek het of er iemand op mijn schouders en rug zat en die ik er met geen mogelijkheid vanaf kreeg. Ik probeerde mijn vriend wakker te maken maar er kwam geen enkel geluid uit mijn keel. Het beangstigde mij maar maakte mij ook erg boos. Het gebeurt steeds rond dezelfde tijd, half 3, 3 uur 's nachts. Ik twijfel nog steeds of het niet gewoon een droom is geweest. Ik voel me er niet prettig bij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meestal gebeuren deze zaken als je net wakker wordt en je lichaam nog slaapt. Eigenlijk is het verwant met een uittreding en daarom heb je er ook enkele voortekenen van zoals de tinteling en het geluid. Het is wel vreemd dat het steeds rond hetzelfde uur is maar er zijn er meer die telkens om een bepaald uur wakker worden. Als dat zoals in uw geval vergezeld is van een loskomen of loszitten in je lichaam, kan je astrale dingen waarnemen.
      Het kan erg beangstigend zijn. Sommigen kunnen in die toestand volledig uittreden en dus wegzweven. Daarmee ontsnap je aan de astrale figuren op je borst.

      Verwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sinds ongeveer een jaar of 6 à 7 voel ik iets door mijn bed heen lopen. Ik voel mijn matras indeuken van de stapjes die gemaakt worden en mijn dekbed voel ik ook bewegen. Het 'wandelt' meestal rond mijn onderbenen en voeten.
    Voorheen dacht ik bij mijzelf dat ik moe was en het mij inbeeldde door te weinig rust. De laatste tijd ben ik er op gaan letten en ik beeld het mij echt niet in.
    Ik word regelmatig overvallen door een beklemmend gevoel van angst en dan lig ik doodstil verstopt tussen mijn deken. Ik bid dan om bescherming.
    Ik ben vaak doodmoe. Ik sta bekaf op terwijl ik nog aan de dag moet beginnen.
    Eergisternacht voelde ik dat iets op mijn kuit wilde gaan landen terwijl ik in bed lag. De dag Erna is mijn gemoed heel 'donker' en down geweest.
    Gistermiddag -nog steeds donker en down- probeerde ik overdag even een dutje te doen op de bank omdat ik zooo moe was. Ik kon de slaap niet vatten en ik lag zo half half wakker. Opeens voelde ik iets -een soort van wolk energie- op mij neerdalen. Het voelde brutaal aan en vooral heel donker aan. Op dat moment schrok ik op en ben ik opgestaan.
    Ik heb hardop en luid gezegd dat het weg moet gaan. Dat het niet welkom is.
    Ik kreeg rillingen en kippenvel over mijn hele lijf en eerd draaierig in mijn hoofd. Er gebeurde wat.
    Al een poosje word ik overname door donkere depressieve stemmingen die zich onaangekondigd en onvoorspelbaar aandienen en net zo plotseling als ze komen, ook weer wegtrekken. Het kan wel dagen of langer aanhouden. Het overkomt me echt.
    Ik ben nu wat aan het lezen over energiezuigers en zie zo veel herkenning. Ik wil er van af. Ik wil mijn energie niet laten afnemen door 'ongewenst bezoek'.
    Wat kan ik doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien kan je eens contact opnemen? auraoasis@hotmail.com

      Verwijderen
  9. Hallo,

    Ik zie soms dingen de afgelopen 3 dagen voelt het anders in ons huis, 3 dagen geleden was snachts ik lag in bed en mijn vriend naast mij, wij hebben een staande waaier in de kamer staan voor de warmte. Mijn vriend zat op een gegeven moment op bed in het donker om die apparaat te maken. Ik schrok wakker en keek zijn richting op maar ik zag hem niet zitten.. Ik zag een klein meisje staan wat mij heel eng aan keek en in mijn ooghoek leek het zo dat mijn vriend gewoon aan het slapen was dus ik schrok heel erg en was in paniek.. Later ben ik weer in slaap gevallen en heb steeds nachtmerries ik wil dan roepen voor hulp maar er komt geen geluid uit.. 2 dagen geleden snachts gebeurde er weer iets, wij hebben tapijt in de slaapkamer waardoor je niemand of iets hoort lopen onze hond slaapt op een kleedje naast het bed, op een gegeven moment hoorde ik onze hond lopen precies zijn voet stapjes tik tik tik, maar het kan niet want je hoort bij ons in de slaapkamer niemand lopen.. Sochtends ging ik me aankleden en keek in de spiegel en ineens zie ik een grote blauweplek op mijn buik, ik heb me nergens gestoten want dat kan ook niet ik slaap aan de binnen kant en daar is nergens waar ik me aan kan stoten en mijn vriend slaapt aan de andere kant.. Deze nacht 09-06 hebben wij in de woonkamer geslapen omdat ik niet meer in de slaapkamer durf!, ik voel daar heel erg aanwezigheid en het is zeker geen fijn gevoel!

    Kunt u mij alstublieft helpen of advies geven!

    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan ons altijd bereiken via http://www.aura-oasis.be/website/contact-hulp/
      Let er wel op dat je emailadres juist ingevuld staat. Gisteren bleek bij antwoord het emailadres fout en kon ik daardoor niet antwoorden

      Verwijderen