Aura-Oasis - - Studie en onderzoek van paranormale fenomenen

dinsdag 20 februari 2018

Zwarte magie, voodoo


Soorten magie en hun effect
Zwarte magie mag dan het meest bekend zijn, toch zijn er veel vormen van magie. Denken we alleen maar aan hekserij, alchemie, voodoo, chaos magie, elementen magie (aarde, vuur, water, lucht), bezwering, vervloeking, Enochiaanse magie, natuurmagie, paganisme, witte magie (healing), kabbala, psi magie, rituele magie, sexuele magie, kruidenmagie, Afrikaanse magie, Indianen magie (zuiveren van negatieve energieën met salie en ritueel), boek der spreuken magie, aanroepen van demonen en elementalen... 

Vele mensen vroegen mij al hulp tegen voornamelijk voodoo en zwarte magie. Vaak zijn deze mensen het slachtoffer van verregaande paranoia. 
De twee belangrijkse vormen van magie moeten gezocht worden in voodoo of Afrikaanse magie. Verder lezen...

15 opmerkingen:

  1. Ik vind het maar primitief van dat ze mensen vervloeken en beheksen en aan zwarte magie doen met poppen als voodoo en goena goena de Djin en Winti geesten in Suriname. Hier wil men mensen nadeel berokkenen in hun voordeel en in het nadeel van diegene wie dit aangaat. Ze brengen je schade toe en zorgen dat je met veel pech onheil en lot en tegenwerking te maken krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens alleen zit ik met iets nog ergers te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vertel? Indien te moeilijk, eventueel via www.aura-oasis.be via "contact"

      Verwijderen
  3. Ik heb al meer dan 5 jaar last van voodoo ik ben er door in het ggz beland ik heb heb uiteindelijk mijn verslaving overwonnen en de voodoo is minder krachtig geworden. Maar ik begrijp nog steeds niet wat er precies is gebeurd maar het begon toen ik op mezelf ging wonen en op een avond thuis kwam en nadat ik mijn deur geopend had voelde ik een touw rond mijn nek draaien kreeg ik stemmen en speldenprikken op verschillende plekken waaronder mijn hart en ogen weet iemand hoe ik de connectie met de pop of persoon kan verbreken ik wacht op een reactie Gr M

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Niet want die bestaat niet.

      Verwijderen
    2. wacht....
      gij zegt dat de duivel niet bestaat, maar ge zit wel op een pagina over verschillende soorten magie.
      bijbelse magie is ook heel sterk, hou daar maar rekenig mee.

      Verwijderen
    3. wacht...
      gij zit op een site van verschillende soorten magie en gij zegt mij dat de duivel niet bestaat?
      er zijn verschillende manieren om met duivels te praten( hierdoor niet de duivel zelf)
      de 72 demonen van de goetia.
      zoek dat maar op en dan komt ge wel op vertrouwbare sources ;)

      Verwijderen
  5. indd de duivel bestaan niet, dat is verzonnen door de bijbel...
    het is negatieve en positieve energie,
    en het hele negatieve word door mensen die de bijbel geloven verhaalt als de duivel of demoon...

    wat dus totaal niet bestaat...

    al bestaat indd voodoo en zwarte magie wel... of iig een stukje magie dat niet juist is en eigenlijk door de meeste priesters en priesteressen worden beschouwd als blijf er af!!

    al zijn sommige rituelen altijd wel is leuk om te doen om te zien of het echt of nep is.

    maar zet het stukje duivel, "de god" en demoon maar uit je hoofd, er zijn meerdere goden..

    lees de bijbel ofso maar is.. er was maar 1 gemeenschap... volgens god.... maar hij stuurde satan wel weg naar een andere gemeenschap..... dus laat het ze maar is uitleggen die mensen die de bijbel schrijven dat er dan in eens wel een andere gemeenschap is,

    de hel (onderwereld) heeft meerdere verdiepingen... en hoe dieper hoe negatiever... net als de geesten wereld dat ook heeft... voor je hier aan begint, leer eerst maar is over positieve en negatieve energie, en dan leren het te odnmerscheiden, dan kan je hier pas mee bezig mvg

    BeantwoordenVerwijderen