Aura-Oasis - - Studie en onderzoek van paranormale fenomenen

woensdag 17 november 2010

De interesse voor wat paranormaal is

Al van mijn tienerjaren was ik aangetrokken tot de mysterieuze aspecten van het bestaan. Waar kwam alles vandaan? Toch niet zomaar uit het niets? De big bang kon eigenlijk niets verklaren. Er MOET meer zijn.

Ik was ook gefascineerd geïnteresseerd in bepaalde paranormale verschijnselen van welke ik hoopte dat er enkele mogelijk zouden zijn, welke ik daarna terug ging betwijfelen. Ik hoorde immers al eens een geloofwaardig verhaal van een vreemd feit van bekende personen of vernam iets uit betrouwbare bronnen.

Op mijn 16de realiseerde ik me dat dit echter allemaal niet kon en wel heel onlogisch was, al kon het natuurlijk niet dat we al alles wisten.
Dit bleef zo tot mijn 18 jaar waarbij ik getuige werd van voorkennis, welke me op voorhand gemeld werd van een persoon die ik hier niet vernoem. De details ervan zorgden ervoor dat het onmogelijk een toevalstreffer kon zijn. Dit gebeurde af en toe. Het bleek merkwaardig te kloppen en ik zette de eerste experimenten op.

Voor mij staat het intussen vast door eigen kritische ervaring, dat bepaalde paranormale fenomenen bestaan. Dit gaat vooral op voor psychometrie, leven na de dood, geestverschijnselen, suggestieve genezing en healing.
Sommige paranormale wetenschappen hebben mijn overtuiging niet kunnen wekken en laat ik derhalve persoonlijk terzijde wat niet wil zeggen dat ik anderen daarvoor ga afkraken.

Omdat mijn overtuiging gegroeid was, ging ik op zoek, deed ik experimenten, ging ik bij mensen met ervaringen tot ik uiteindelijk de vzw aura-oasis stichtte in 1995. Het werd een bloeiende vereniging met volle zalen. Ook gaven we een tijdschrift uit.
Doordat we goedgevulde zalen hadden konden we ook erg goede gastsprekers of helderzienden vragen. Intussen is veel veranderd en gaat alles langs de digitale snelweg.

Het is niet de bedoeling van deze blog om mijn eigen biografie te schetsen. Wel zal ik zelf ervaren geschiedenissen betrekken die me beslist zelf overtuigd hebben zodat lezers ook zelf kunnen oordelen. Ik ga niet liegen of overdrijven in de verhaling van deze zaken, noch zal ik ze ook onderwaarderen. Ik geef enkel objectieve feiten en mogelijk wat ik daar persoonlijk meen van begrepen te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten