Aura-Oasis - - Studie en onderzoek van paranormale fenomenen

dinsdag 8 maart 2011

Spokend huurpand 3

Resultaat onderzoek en hulp
Vervolg van spokend huurpand 2

Toen ik in de badkamer kwam noteerde ik een temperatuursverschil boven de badkuip die 2 graden meer bedroeg. De temperatuur werd op de muur gemeten. De stenen moeten dus 2 graden warmer zijn en daar is geen goede verklaring voor. Het was dit bad dat uit zichzelf gevuld had. Alsof er zich iemand een bad ging nemen.
De digitale teller voor het gasverbruik op de geiser was een aantal malen vervangen omdat die vanzelf was gaan beginnen tellen met als gevolg een zeer hoge energierekening.3600 euro gas!

We besloten de zolder te gaan bezoeken en die ging met een valdeur open waarvoor letterlijk een deur in de vloer gemonteerd was. We gingen boven en noteerden dat de deur leek te bewegen terwijl ze open stond als een kofferdeksel. Ik had het gevoel alsof iemand die deur op ons hoofd wilde kloppen als we boven gingen.
Wat later zag ik de lat waartegen de deur leunde staan trillen. Zodra ik het zei hield het op. Er was geen wind.

Op de zolder was een soort massa te meten welke niet elektromagnetisch was maar wel invloed uitoefende op een gegenereerd veld (zoals radar). Dat had ik ook vastgesteld op de kamer van het dochtertje. Het gaat niet om EMF die daar niet reageerde. Dit had ik ook op de kamer van het dochtertje gevonden en deze "massa" leek zich te verplaatsen. Er was in het midden van de zolder of op de kamer op die hoogte zeker niets te zien. Wat registreerde het toestel dan en was er een verband met de trillende deur van de zoldertrap?
  • Naast deze voorvallen leken op de video en geluidsopnames ook een aantal fenomenen te staan. 
  • Je hoort de harde klop op de deur toen ik er net passeerde. 
  • Je ziet de camera op en neer gaan en verdraaien aan de video. 
  • Je hoort voetstappen op het recordertje. 
  • Je hoort een ademhaling op het recordertje. 
  • Bij een wake in het donker hoor je duidelijk mijn naam zeggen "Dennis"
  • Ik had foto's van de openstaande kastdeuren en de uitgetrokken schuiven van een andere kast op een andere kamer. 
Ook had ik een keer bij wijze van proef aan de voordeur gebeld toen we aankwamen. Ik had de EMF aangelegd. Na enkele seconden sloeg te EMF meter uit (3 mGss) om daarna weer weg te gaan. Net zoals iemand zou doen die er zou huizen, komen kijken wie er aan de deur staat.
We hadden ook met onze oren voetstappen gehoord die niet opgenomen zijn.

Bij het nagaan van het verleden van die woning bleek de woning eens bezet te zijn geweest door de Duitsers in de oorlog. Waarschijnlijk is ze ook doorzocht. Vandaar mogelijk de openstaande kastdeuren en de uitgetrokken schuiven.
Ook kan dit de opgenomen voetstappen verklaren die een soort laarzen laten horen gevolgd door een metaalgeritsel bij iedere voetstap (soldaat?). Deze conclusie had ik echter verondersteld vóór ik de geschiedenis kende.

Ik deed de nodige stappen om de woning vrij te krijgen en om de geest over te helpen. Het leek daarna rustiger maar aangezien men toch ging verhuizen en ik geen zaken heb bij de nieuwe huurder is dat evenwel onzeker.
Als er nog iets is, zal dit weer dezelfde weg gaan als bij de vorige huurders, eerst ongeloof en uiteindelijk doodsangst gevolgd door een dringende verhuis.
De methode die ik gebruik heeft echter al bij andere zaken bewezen te werken. Aangezien het een agressief geval is, en aangezien ik geen opvolging kon bekomen wegens verhuis,was het hier onzeker en kon ik niet zeggen dat het geholpen zou hebben.

Einde

Aura-Oasis 

1 opmerking:

  1. Toen mijn opa was overleden heb ik een paar weken later een nacht in zijn boerderij geslapen om op zijn zieke hond te passen. Snachts rond drie uur toen ik in bed lag, hoofd nog geen 50cm van het raam, hoorde ik voetstappen in het grind. Zeer en zeer en zeer duidelijk. Ik ging meteen kijken uit het raam en zag niks! En dat gebeurde zo nog een paar keer achter elkaar. Ik heb nog geroepen maar hoorde niks. Misschien was het een buurman die even een check rondje maakte, ik weet het niet zeker. Maar toch, het is als een soort omgedraaide redenering, ik zocht op internet naar geesten en voetstappen en zat dat dit veelal genoemd werd. Ik weet het allemaal niet maar het blijft toch een vreemd voorval! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen