Aura-Oasis - - Studie en onderzoek van paranormale fenomenen

zondag 1 juli 2012

Aanraking over de dood



Leven na de dood
Ingezonden door Marian 28 december 2001
Vorig jaar in de nacht van 5 op 6 april is mijn vader overleden aan een longembolie. Wij hebben geen afscheid van hem hebben kunnen nemen. Mijn vader was 73 jaar toen hij stierf. Hij was ons erg dierbaar. Het was een ontzettend lieve man. En ik heb nog steeds heel veel verdriet, en mis hem elke dag.

Op een nacht, ik dacht dat ik misschien droomde. Ik voelde als of er iemand over mijn neus streek, en toen ik wakker werd, was er niemand in de kamer. Ik heb wel meer ervaringen gehad, dat ik mensen had in mijn slaapkamer. Dan werd ik wakker met hartkloppingen en was erg van streek. Omdat ik dit niet kan verklaren stel ik u deze vraag, wat dit allemaal te betekenen heeft. Zijn dit maar dromen?

Soms denk ik dat ik op dat moment gek word, en durf dit aan niemand te vertellen, omdat ze mij dan niet serieus nemen.
Verder ben ik altijd vrij nuchter van aard, maar sinds mijn vader overleden is ga ik steeds meer op zoek naar de paranormale wereld, net of ik iets wil weten ook als er zoiets bestaat, van een leven na de dood, zou ik heel graag willen weten hoe het met mijn vader nu gaat of klinkt dit stom?


aura-oasis
Contact
Reacties graag via Forum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten